To ekscytujący krok na naszej drodze rozwoju, który odzwierciedla naszą ewolucję, wartości oraz wizję na przyszłość.
Dlaczego nowe logo?
Zmiany są nieodłącznym elementem każdej dynamicznie rozwijającej się firmy. Nasze nowe logo to nie tylko odświeżony wizerunek, ale także symbol naszej innowacyjności i dążenia do doskonałości. Nowe wyzwania stojące przed marką RM DESIGN, jak i koncentracja działalności na projektowaniu i wyposażaniu wnętrz o standardzie premium, postawiła przed firmą nowe potrzeby identyfikacyjne.
Prezentowane logo to zasadnicze odejście od dosłowności i rutynowości poprzedniego znaku. To także dopasowanie identyfikacji do jakościowego i estetycznego progresu, który stał się udziałem przedsięwzięcia. Ten awans zasługuje na odzwierciedlenie w brandingu, który stanowi integralną część wizerunku firmy. Dlatego, jako że prostota (w swoim dobrym znaczeniu) jest oznaką dojrzałości estetycznej, nowe logo jest oszczędne – lecz sugestywne, geometryczne – lecz pełne treści. Nie podaje wszystkiego „na tacy” jak poprzednie, a sugeruje kreatywność jego właścicieli – ich nowoczesne, bezkompromisowe i profesjonalne podejście do swojej pracy. W ukrytych w liniach literach RM, odnaleźć można uproszczony plan wnętrza widziany z góry.
Ten geometryczny podział sprawia, że w znaku zapanował porządek i wizualna równowaga. Surowość, logika i minimalizm to jest to, co czyni to logo na tyle intrygującym, że nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. Klasyczna, symetryczna budowa sprawia, że jest przyjemne w odbiorze. Zbliżenie kształtu do kwadratu zwiększa możliwości ekspozycyjne. Prezentowane logo, przez swój uniwersalizm, wykracza poza chwilowe mody w projektowaniu graficznym – daje gwarancję ponadczasowości estetycznej. Również klasyczny, solidny w swej budowie font sugeruje o trwałości i sile oraz sprawia, że sygnet (tak jak firma RM DESIGN) osadzony jest na mocnych podstawach.
Razem z Wami chcemy budować przyszłość, która będzie pełna sukcesów i innowacji!